Zarejestruj się lub zaloguj
Rozpocznij proces, klikając na przycisk "Zarejestruj/zaloguj".
Wybierz opcję logowania
Wybierając jedną z tych opcji, użytkownicy mogą wygodnie dostosować proces logowania do swoich preferencji. Warto wybrać sposób logowania, który jest dla Ciebie najwygodniejszy, aby korzystać z naszej platformy ogłoszeniowej.
Rozpocznij proces, klikając na przycisk "Zarejestruj/zaloguj". Następnie wybierz preferowany sposób logowania, który może być jednym z poniższych:
Zwykłe logowanie jako Użytkownik:
Wybierz tę opcję jeśli chcesz zalogować się tradycyjnie jako użytkownik witryny. Wprowadź swoje dane, takie jak nazwę Użytkownika, hasło, a następnie kliknij zaloguj.
konto Facebook:
Jeśli masz konto na platformie Facebook, możesz użyć opcji "Facebook". Kliknij przycisk "Facebook", a następnie zaloguj się na swoim koncie Facebook, aby połączyć je z kontem na naszej witrynie. To pozwala na łatwe logowanie bez konieczności wpisywania dodatkowych danych.
konto Google:
Jeśli preferujesz logowanie za pomocą konta Google, wybierz opcję "Google". Kliknij przycisk "Google", a następnie zaloguj się na swoim koncie Google, aby połączyć je z kontem na naszej witrynie. To również zapewnia prosty proces logowania.
Dodaj Ogłoszenie lub aukcję
Możesz wybrać jedną z trzech opcji:
SZYBKA AUKCJA 3 DNIOWA:
Ten rodzaj oferty jest idealny, jeśli masz przedmiot, który chciałbyś sprzedać w krótkim czasie. Aukcje trwają tylko 3 dni, co pozwala na szybkie przeprowadzenie transakcji. Możesz dać niską cenę wywoławczą, a link wrzucić na różne grupy społecznościowe żeby znaleźć szybko najlepszą cenę.
AUKCJA 14 DNIOWA:
Wybierz tę opcję, jeśli masz więcej czasu na sprzedaż swojego przedmiotu. To dobre rozwiązanie, aby dać użytkownikom wystarczająco czasu na znalezienie twojej oferty i złożenie licytacji.
OGŁOSZENIE 90 DNI:
Ogłoszenie trwające 90 dni jest idealne, jeśli chciałbyś, aby twoja oferta była dostępna przez długi okres czasu. To daje potencjalnym nabywcom wystarczająco czasu na znalezienie twojego ogłoszenia i przemyślenie zakupu. Warto wrzucać tam rzeczy z którymi nam się nie śpieszy w ich sprzedaży.
Wprowadź Wszystkie dane dotyczące wystawianego przedmiotu:
Tytuł
Wpisz tytuł, który nie może przekroczyć 70 znaków.
Kategoria
Wybierz odpowiednią kategorię i podkategorie z rozwijanego menu.
Stan
Określ stan wystawianego przedmiotu
Adres
Zaznacz miejsce odbioru przedmiotu ogłoszenia lub aukcji. Możesz to zrobić poprzez zaznaczenie markera na mapie lub używając przycisku "UŻYJ MOJEJ LOKALIZACJI". Domyślnie jest ustawiona lokalizacja, którą Sprzedający ustawił w swoim profilu
Opis
Stwórz jak najbardziej szczegółowy opis przedmiotu, aby potencjalni nabywcy mogli dokładnie zrozumieć, co oferujesz. Opis może zawierać aż do 7000 znaków, co pozwala na uwzględnienie wszystkich istotnych informacji.
Cena
Cena wywoławcza (dla aukcji):
W przypadku wystawiania przedmiotu na aukcję, cena wywoławcza to kwota, od której rozpoczyna się licytacja. To cena, od której potencjalni nabywcy mogą zacząć licytować, starając się zdobyć przedmiot.
Cena ustalona (dla ogłoszenia):
W przypadku ogłoszeń, cena ustalona to cena, za którą jesteś gotów sprzedać swój przedmiot lub usługę. Nie ma licytacji, a kupujący mogą akceptować tę cenę lub próbować negocjować.
Podając odpowiednią cenę wywoławczą lub cenę ustaloną, zwiększasz szanse na sprzedaż swojego przedmiotu.
Rodzaj kontaktu
Rodzaj kontaktu w zależności od wyboru:
Rozmowa telefoniczna lub SMS:
Jeśli wybierzesz tę opcję, potencjalni nabywcy będą mieli możliwość nawiązania kontaktu zarówno poprzez rozmowę telefoniczną, jak i wysłanie SMS-a. To szerokie spektrum komunikacji, które może dostosować się do różnych preferencji użytkowników.
Tylko rozmowa telefoniczna:
W przypadku tej opcji użytkownicy będą mieli możliwość tylko do nawiązania kontaktu telefonicznego. To doskonały wybór, jeśli bardziej komfortowo czujesz się podczas rozmów telefonicznych i nie chcesz otrzymywać wiadomości tekstowych.
Tylko przez SMS:
Jeśli zależy Ci na komunikacji tekstowej, wybierając tę opcję, użytkownicy będą wysyłać Ci SMS-a w sprawie Twojej oferty. Jest to dobre rozwiązanie, jeśli wolisz komunikację w formie pisemnej.
Przez System wiadomości na stronie:
To opcja, która wykorzystuje system wiadomości na platformie. Użytkownicy będą mogli wysłać Ci wiadomość wewnętrzną, korzystając z narzędzi dostępnych na stronie internetowej. Jest to wygodne i zabezpiecza prywatność kontaktu.
Wybór odpowiedniego rodzaju kontaktu zależy od Twoich osobistych preferencji oraz tego, jak chciałbyś, aby użytkownicy mogli się z Tobą skontaktować w związku z Twoją ofertą. Ważne jest, aby dostosować to do swojego komfortu i potrzeb komunikacyjnych.
Dodaj zdjęcia
Do aukcji czy ogłoszenia możesz dodać zdjęcia przedmiotu, który wystawiasz. Możesz dodać maksymalnie 8 zdjęć. Żeby dodać zdjęcia kliknij na przycisk "DODAJ ZDJĘCIA", następnie wybierz odpowiednie z swojego katalogu i zatwierdź klikając na przycisk WYŚLIJ. Możesz też myszką przeciągnąć w zaznaczone miejsce zdjęcia ze swojego katalogu. Wrzucone zdjęcia możesz przestawiać miejscami, obracać czy usuwać niepotrzebne.
PUBLIKOWANIE
Sprawdź przed publikacją czy wszsytko jest poprawnie wpisane i kliknij na przycisk PUBLIKUJ żeby Twoje ogłoszenie pojawiło się w serwisie.